پشتیبانی واتساپ
تزئینات داخلی خودرو

بعد از زیبا کردن و تزیین خارجی خودرو نوبت به تزئینات داخلی خودرو می رسد. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که با چه متریالی می توان داخل ماشین را تزیین کرد؟ در حقیقت شما می توانید از محصولات مختلفی برای تزیین کردن داخلی ماشین استفاده کنید. زمانی که با ایده های جذاب خود درون خودرو خود را جذاب می کنید حس نشاط و شادابی به شما منتقل می شود و شما از استفاده کردن از خودرو خود در لذت و شادی غرق می شوید.

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و ایده جدید و نو برای زیبا کردن خودرو خود پیدا کنید، می توانید درون خودرو خود را منحصر به فرد کنید. شما از تمام اکسسوری های مربوط به داخل خودرو می توانید برای زیبا سازی داخلی خودرو استفاده کنید، اما به شرطی که رنگ ها باید باهم تطبیق داشته باشند تا فضای داخلی خودروی شما خیره کننده به نظر برسد. شما می توانید از اکسسوری های مختلفی چون کمربند ایمنی، کفپوش ها و کاور های صندلی خودرو، استند ها و نظم دهنده ها، کاور دور فرمان و… برای زیباسازی داخلی خودرو خود استفاده کنید.

اکسسوری های بیان شده تاثیر زیادی در جذاب به نظر رسیدن فضای داخلی خودروی شما دارند‌. در این مطلب سعی کردیم چند نمونه از اکسسوری های تزئینات داخلی خودرو را نام ببریم و تا حد امکان توضیح مختصر و مفیدی راجع به آن ها ارائه دهیم تا با انواع لوازم تزئینات داخلی خودرو آشنا شوید. همانطور که در بطن متن اشاره کردیم این لوازم تنها برای زیبا سازی خودرو به کار نمی روند، بلکه هر کدام دارای کاربرد های مختص به خود هستند که می توانند نیاز شما را تامین کنند.

انتخاب رنگ و طرح محصولات مذکور تنها به هنر و سلیقه شما بستگی دارد‌. اما در خرید این محصولات حتماً به همخوانی داشتن و هماهنگی رنگ ها دقت کنید تا خودروی شما ظاهری جذاب و بی نظیر بگیرد. اگر این محصولات را در رنگ‌ های متضاد و ناهماهنگ انتخاب کنید فضای داخلی خودروی شما به شدت ناپسند و ناجور می شود. 

تزئینات داخلی خودرو 

( 199 محصول وجود دارد )

زیرشاخه ها

  • سر دنده

    سر دنده

    آن لحظه پر هیجان در فیلم های هالیوودی که یک شخصیت دکمه دنده را می‌گیرد تا وارد انبوهی از مانورهای رانندگی منظم شود. اگر می‌خواهید این نوع پمپاژ آدرنالین را تکرار کنید، ممکن است بخواهید سر دنده خود را تعویض کنید.
    وقتی می‌خواهید به‌روزرسانی‌هایی را در وسیله نقلیه خود انجام دهید، دستگیره‌های تعویض دنده سفارشی نقطه ای عالی برای شروع است و ساده‌ترین راه برای متمایز کردن وسیله نقلیه شما است. انواع سر دنده در سایت آپشن موجود است و از آنجایی که دستگیره‌های تعویض دنده عموماً جهانی هستند، امکانات بی‌پایان است. با انتخاب های زیاد، باید آنها را محدود کنید تا دکمه تعویض دنده مناسب خود را پیدا کنید.

    انواع سر دنده

    سر دنده دنده اتوماتیک دستگیره ای است که در بالای اهرم قرار دارد که به شما امکان می دهد دنده را در خودروی گیربکس اتوماتیک خود تغییر دهید. ممکن است با مواد مختلفی مانند چرم یا کروم پوشانده شود و دارای یک دکمه در بالا یا کناری باشد که برای جابجایی باید فشار داده شود و نگه داشته شود. از آنجایی که دکمه تعویض دنده یکی از ویژگی‌های بارز وسیله نقلیه شما است و هر بار که رانندگی می‌کنید با آن کنترل می‌شود، مهم است که یکی از آن‌ها مطابق با سلیقه شما باشد. اگر می خواهید سر دنده ی دنده اتوماتیک خود را تعویض کنید، مراحل زیر به شما کمک می کند تا یک دکمه جدید نصب کنید. سر دنده ها مورد استفاده در خودروهای گیربکس دستی نیز اغلب سفارشی می شوند. بسیاری از آنها به دلیل شرایط خود نیاز به تعویض دارند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده مکرر بسیار کسل کننده به نظر می رسند. برخی از رانندگان ترجیح می‌دهند یک سر دنده.  سنگین‌تر اضافه کنند تا تعویض دنده احساسی نرم‌تر و راحت‌تر بدهد، در حالی که برخی دیگر ممکن است به سادگی بخواهند چیزی را پیدا کنند که کمی راحت‌تر در دستشان قرار گیرد. ارتقاء دسته دنده معمولاً یک کار ساده است که به راحتی توسط مکانیک حیاط خلوت انجام می شود. اگر به خرید یک شیفتر جدید فکر می کنید، ممکن است متوجه شوید که باید یک بوت شیفتر جدید نیز بخرید. برخی از تولید کنندگان انتخاب می کنند که یک بوت و دستگیره ترکیبی یک تکه ایجاد کنند، در حالی که برخی دیگر دارای دو جزء مستقل هستند.

    مزایای سر دنده

    سر دنده زیبایی خودرو شما را بهبود می بخشد. سر دنده های فابریک در بهترین حالت هیچ مشکلی ندارند. با این حال، اگر می‌خواهید فضای داخلی خودرو خود را شخصی‌سازی کنید، سر دنده اسکلت چراغ دار یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌هایی هستند که می‌توانید استفاده کنید. تعویض دنده نرم تر استفاده از تعویض چوب معمولی می تواند خسته کننده تر باشد. دستگیره های دنده سفارشی تعویض دنده را آسان تر می کند و می توانید تجربه رانندگی راحت تری داشته باشید. گرفتن بهتر یک سر دنده که برای ماشین شما ساخته شده است، به خوبی به دست شما می رسد. هنگامی که دنده را تعویض می کنید، می توانید فشار مناسبی را برای درگیر کردن دنده اعمال کنید. افزایش ماندگاری.سر دنده ساخته شده از مواد بادوام مانند آلیاژ آلومینیوم  سال های بیشتری از خدمات را به شما می دهد. هرچه دکمه تعویض دنده شما بیشتر دوام بیاورد، با عدم نیاز به خرید یک دکمه جدید، پول بیشتری پس انداز می کنید.یکی از مواردی که در مورد سر دنده پس از فروش کمتر مورد توجه قرار می گیرد این است که می توانید نشانه های موقعیت را سفارشی کنید.

    سر دندهای تزیینی

    مشخصات فنی سر دندهای تزیینی

    • رنگ بندی های متنوع
    • رنگ نور LED  متنوع
    • چراغ های LED با باتری 1 دکمه ای
    • پنج حالت: روشن، خاموش، فلاش آهسته، فلاش سریع، چانگ لیانگ
    • حالت تغییر رنگ در داخل چراغ های LED آن تعبیه شده که به سادگی با لمس آن فعال می شوند،به مدت 30 ثانیه روشن می ماند و پس از آن به طور خودکار خاموش می شود.
    • نصب بسیار آسان، بدون نیاز به تغییر، مستقیماً دستگیره تعویض دنده اصلی خود را ارتقا دهید، به سادگی دستگیره قدیمی یا شکسته خود را بردارید و یک سر دنده جدید را قرار دهید.
    • جایگزینی مستقیم: یک دستگیره تعویض دنده فشاری/کششی بهترین آیتم DIY، با این طراحی led سرد، دکمه تعویض دنده در تاریکی روشن می شود که می تواند ایمنی رانندگی را تضمین کند

    آماده سازی

    به دلایل ایمنی، همیشه باید قبل از تغییر وسیله نقلیه خود، ترمز اضطراری را تنظیم کنید. ابزار دقیقی که به آن نیاز دارید بستگی به سر دنده خاصی دارد که در حال برداشتن آن هستید و به دستگیره ای که آن را با آن تعویض می کنید، اما باید آچار آلن، پیچ گوشتی، یک جفت انبر دماغه سوزنی و یک جفت گیره سیم دستی داشته باشید.

    نصب و راه اندازی

    1. دستگیره اصلی تعویض دنده ماشین را بردارید.
    2.  آداپتورهای پلاستیکی را با اندازه مناسب برای دستگیره شیفت بگیرید.
    3. سر دنده را در دسته دنده قرار دهید.
    4. سر دنده به طور مستقیم در میله دستگیره دنده قرار می گیرد.

    توجه داشته باشید:

    سر دندهای تزیینی در اتومبیل های گیربکس دستی عمومی و اتومبیل های گیربکس اتوماتیک با قفل OD قابل استفاده نیستند. خودروهای گیربکس اتوماتیک قفل OD ندارند (قفلی که هنگام تعویض دنده باید فشار داده شود) بنابراین می توان آن را باز کرد و نصب کرد.

    سر دنده ی تزیینی

    سر دنده زیبا برای عملکرد و جذابیت

    سر دنده،اهرمی است که به مجموعه تعویض دنده در وسیله نقلیه مجهز به دنده های دستی متصل می شود. هم اهداف زیبایی شناختی و هم کاربردی دارد.فروشگاه آپشن طیف وسیعی از چرخ دنده ها و لوازم جانبی را برای کمک به شخصی سازی وسیله نقلیه خود ارائه می دهد.

    سر دنده سفارشی

    اگر می خواهید ظاهر سر دنده خود را بهبود بخشید و آن را منحصر به فرد کنید، باید یک سر دنده سفارشی تهیه کنید. یک سر دنده سفارشی به ماشین شما سبک و شخصیت می بخشد.سر دنده در سبک‌های مختلفی مانند الگوهای روکش دستگیره شیفت بافتنی، دستگیره‌های پروانه‌ای، توپ‌های بیلیارد و سایر دستگیره‌های مضمون در فروشگاه آپشن وجود دارند. یک سر دنده کوتاه فاصله ای را که دستگیره دنده شما بین دنده ها طی می کند با کاهش زاویه ای که شفت برای طی کردن نیاز دارد، کوتاه می کند. تعویض سریع تر منجر به عملکرد بهتر می شود زیرا زمان کمتری را هنگام تعویض دنده صرف خواهید کرد. یک دنده کوتاه نیز می تواند تجربه رانندگی شما را متحول کند.

  • رو پدالی

    انواع رو پدالی برای خودرو های با گیربکس دستی و اتومات

  • کنسول وسط

    کنسول وسط خودرو

  • هولدر موبایل و تبلت

    هولدر موبایل و تبلت

  • قطعات دکوراتیو داخل خودرو

    قطعات دکوراتیو داخل خودرو

  • پشت سری و پشت گردنی

    پشت سری و پشت گردنی

  • کمربند رنگی و اسپرت

    کمربند رنگی و اسپرت

  • دور فرمان و روکش صندلی

    دور فرمان و روکش صندلی

  • آویز و عروسک

    آویز و عروسک

  • خوشبو کننده

    خوشبو کننده و بوگیر های خودرو

  • نور پردازی داخل خودرو

    کیت های نور پردازی داخل خودرو

  • تجهیزات رفاهی داحل خودرو

    تجهیزات رفاهی داحل خودرو

  • قاب مکمل کیلومتر

    قاب مکمل کیلومتر

در صفحه

تزئینات داخلی خودرو

تازه های آپشن بلاگ


پیگیری سفارشات شما